Jävla skitdag...

Gick upp kl 6 för att registrera mig
Kunde inte registrera mig för att de spärrat mitt konto
Väntade (ovilligt) med att ringa till kl 8
Inget svar
Testade ca 20 ggr
Inget svar
Ringde jobbet för att få dagen ledig till att ordna upp skolskiten
Fick inte ledigt för att bossen "blir sur om han kommer tillbaks och alla inte är där"
Fick komma in lite senare
Pfffft
Fick skynda mig ner till skolan
40 min dit
Skyndade mig till stället för att få bort spärren
De tog bort spärren
Gick för att registera mig
2 av 4 klasser var redan stängda
Fick leta nya klasser
Lyckades få ihop ett vettigt schema
Visade sig att en av klasserna behövde särskilt tillstånd från avdelningen för att registrera sig på
Skyndade mig till businessbyggnaden
Åkte till våningen benämnd "business"
"No, that's not on this floor, that's the 7th floor"
Åker till 7th floor
"No, that's not this floor, that's the 3rd floor"
Åker till 3rd floor
"No, that's not this floor, that's the 6th floor"
Åker till 6th floor
Visade sig vara COMPUTER INFORMATION SYSTEMS DEPARTMENT jag skulle till
Lyckligtvis var jag rätt
Tanten bad mig fylla ut en ansökan för att få tillstånd
"Wait 10 minutes, then you should be able to register"
Jag sätter mig i bilen påväg hem
Ber Ricky hjälpa mig registrera över telefonen
Det går inte
Ricky får ringa the department och fråga vad som pågår
Tanten som svarar säger att jag inte varit där nyss
Till slut hittar hon mina papper
Tanten jag träffade hade bara lagt undan dom
Hon ger mig tillstånd
Ricky registrerar mig
När jag kommer hem ser jag att schemat inte funkar
Jag får hitta nya klasser som stämmer bättre
Får även ringa tillbaks till the department för att få tillstånd till att byta sektion av kursen
Nu är jag klar
Dags att åka till jobbet, jobba 5 timmar, komma hem och lägga mig på soffan och somna.







Ska bli skönt med helg.

Dessutom hatar jag Cal State LA - ännu en gång.


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0