Jahadå!

Man ska väl va snäll mot sig själv, gärna ofta, eller hur!? Drog nyss hem 2 nya böcker, det är lycka det. Det blev Vonnegut - Breakfast of Champions, och Vonnegut - Cat's Cradle. Jag har hört massa positivt om Cat's Cradle nyligen, så självklart kunde jag inte stoppa migsjälv. Och varför skulle jag? Muhaaaaaaa, nu har jag nåt att se fram emot, även om jag har några olästa böcker redan liggande häromkring...

Förresten, vem mer än jag älskar Criminal Minds? Jag kan inte slita mig! Det är nästan jobbigt. Hade min första mardröm på flera år häromnatten för att jag tittat oavbrutet på det. Lite osmart att avsluta sin kväll så kanske, Friends är nog bättre för en sån lättskrämd jäkel som mig.


Kommentarer
Postat av: pappa

Du vet väl att mum and dad älskar deckare, så criminal minds ser vi också!!!!

Föresten, läste i ett tidigare inlägg att skolan har slopat sommarterminen, är det def. även om tiderna, som det verkar, blir bättre.

2009-10-23 @ 08:34:48
Postat av: Sofie

Jadu pappa, jag vet inte. Som sagt sa killen jag pratade med att det nu är definitivt (han hade pratat med en studievägledare som sa det), men man vet aldrig med denna skolan...

2009-10-23 @ 08:48:36
URL: http://sofstar.blogg.se/

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0