Hoppas på en lugn och seg måndag

...Fast först måste jag till skolan och göra midterm prov i sociologi. Föruuutom det, har jag planerat att spendera dagen på soffan, ska bulla up med massa god mat och cola och filmer och tv och avstängda mobiler och hemtelefoner. Här ska det mysas i bott! Ricky är ledig, så möjligtvis får jag även sällskap i myset.

Har ju inte skrivit om festen i lördags heller! Det var faktiskt jättelyckat, alla som kom verkade ha väldigt trevligt, och champagnen räckte till alla, och ölen och chipsen också. Tror vi köpte 10 champagne-flaskor, och en är kvar. Jag tror det var ca 15-20 pers allt som allt, några åkte tidigt och kom sent förstås, så det funkade. Lägger upp lite bilder senare!

      

Dags för plugg.


Kommentarer
Postat av: mamma

Håller alla tummar för att det går bra på provet.

Kul att ni hade sköj i lördags - Ricky känner sig ordentligt firad nu då. Hur är det med grannsämjan efter nu då? Bra hoppas jag.

Ha det bra, kram mamma

2009-10-26 @ 18:40:38
Postat av: Moster Tut

Hej Soppe, nu vet jag var jag ska finna dej. Jag hoppas också att det går bra på provet och kram från mej m tut

2009-10-26 @ 21:02:03
Postat av: Berr

Nice med bilder Soppe! Ser att du har några gröna bollar från Sverige framme! Hehe!

2009-10-27 @ 13:06:00

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0