Helgfrossa

Nu är helgen snart över, tyvärr. Tillbaks till skolan och samma veva om igen. Bossen är bortrest nu i två veckor, så jag vet inte riktigt vad vi ska göra på jobbet. Kanske städa arkivrummet eller nåt lika spännande. Skönt att slippa stressen som varit där den senaste veckan dock...
 
Skulle jobba heldag på SunWorks idag, men det blev det inget med. Kom dit kl 11:30, visade sig att det inte var en kotte där, superlångsamt, tråkigt, och nej, de behövde inte min hjälp (nödvändig bilfärd till Hollywood)... Ser man det positiva i sammanhanget får jag nu en ledig dag, vilket jag aaaaldrig klagar över. Så nu ska jag va tyst, gå och köpa lite sushi, och sitta och njuta i ACn (för det är stinkvarmt här igen, surprise surprise).

Om nån är intresserad fick jag 100% på mitt economics prov, det var inte nyligen det hände sist! Fina grejer.

Aaaaaaanyway, ha en bra start på veckan! Lägg lite grädde i kaffet och njut av måndag morgon.


Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis Soppe!

Det var du värd.

Kram mamma

2009-10-19 @ 18:51:26

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0