Härligt härligt

Temperaturen sjunker, det gillar vi! Klart man vill att det ska va sol ute (förutom när man sitter inomhus och myser i regnet), men det får gärna va lite svalare, med sol. Som det är idag! Och resten av veckan tydligen. Häääärligt häääärligt!

God morgon förresten! Sitter med min kaffekopp och glor på morgontv som vanligt. Sov jättedåligt inatt, Marley har härjat runt och väckt mig flera gånger. Så nu är jag trött :/ Och jobbet väntar. Bossen är fortfarande bortrest, så det blir en långsam och tråkig dag igen. Egentligen borde jag bett om idag ledigt för att plugga till några midterms.

Stooor lastbilskrasch på 5an idag, blir nog mycket trafik för oss också. Bäst jag tar mig iväg lite tidigare.

Önskar att jag kunde ligga hemma och läsa hela dagen...




Kommentarer
Postat av: mamma

Lilla mysiga katten, mår gott tror jag.

Apropå väder - du pratar med alldeles fel människor när du klagar på värmen, här är det svart och kallt nu ska jag säga, mörkt när man går hem från jobbet.

Ha det så bra.

Mor

2009-10-27 @ 19:35:27

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0