Halloween

Istället för att klä på mig nån o-orginell dräkt och gå och supa skallen i bitar ikväll ska jag ha lugn filmkväll med Stacy. Lugn kanske den inte blir i och för sig, blir nog ett antal besök till fönstret och kika genom persiennerna så ingen står och lurkar utanför fönstret. Jag tror vi bestämde oss för att se Halloween (orginalversionen) och Nightmare on Elm Street. Lite trist självklart att man missar hela grejen, men jag känner verkligen inte för fest ikväll. En öl och lite chips, guaca och salsa känns bättre.

Nej, nu ska jag städa lägenheten och åka och tvätta innan skräckfilmerna kan börja, och innan jag förvandlas till vampyr.

Ta det lugnt ikväll!
















Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0