En fin halloween morgon

Ja det är sådär perfekt faktiskt, allt man kunde önska sig. Lugnt och skönt (Ricky sover fortfarande), vilket TVprogram jag vill, så mycket dator jag vill, sol ute men svalt (kanske för att klockan bara är 9:50), kaffe med grädd/mjölkblandning och känslan av att vara heeelt ledig i två dagar. Här ska det njutas till max!


 


Upptäckte den där blomman häromdagen, den har tagit sig fram trots månader utan vatten, och stekande sol - dagligen. Det är min blomma det ;)

Idag har jag tänkt åka ner till Old Town igen och kika in på Forever21 och Urban Outfitters. Ska se om jag hittar nåt roligt, ända sen jag började nya jobbet känns allt jag har otroligt tråkigt och blaaa... Jag vill ha mina kläder och mina stövlar och mina örhängen och mina jackor och..och...mitt hår som jag vill ha det! Så jag får passa på när jag är ledig att va så mycket mig som möjligt. (Låter otroligt underligt antar jag, men jag har inte vant mig vid att va så strikt och professionell hela tiden. Det är trist!) Nåååja. Idag ska jag titta på roliga grejer.

Ha en bra halloweenkväll ni där i Sverige!


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0