Det var förra året!

Då jag var jag Angel of Death, och året innan det var vi ett helt gäng från Sverige: jag (katt...ja...), Ricky (broder fluff?), Annakarin (DEVIL!!!), Klara (hemma på soffan), Rickard (broder fluff?), Anna A (horhusmadam? :P) och Anna S (Lara Croft). Det var en härlig kväll :)





I år blir det nåt annat.......

Men idag blir det jobb först, bävar! Bossen is back! Ooooh.... Nej, det blir nog verkligen inga problem, det är mina arbetskamrater som hypar upp honom hela tiden, och hur hemsk han är. Själv har jag inte riktigt märkt nåt. Efter jobbet tänkte jag och Ricky strosa runt i Old Town, kanske käka lite, kanske se nån film i en av de gamla rostiga orginalbiograferna där nere. Frozen yogurt kanske!? Heee...

Men imorgon är det Halloween. Mer om planer sen.


Kommentarer
Postat av: mamma

Här är det också halloween, har haft många småttingar som ringt på dörren. Vi som inte är vana med denna helg hade naturligtvis inte något godis.

Jaja, lite bus i stället.

Träffade AK och Klara på stan, vi pratade om att de ar hos er för två år sen.

Ha en trevlig helg (förresten va mycket krångel du haft med skolan då, inget vidare).

Kram mamma

PS. Tycker Ricky ser hur coool ut som helst i afrolooken!

2009-10-30 @ 18:44:10
Postat av: mamma

Här har vi också halloween, har haft massa småttingar här och ringt på, vi som inte är vana med den här helgen hade ju inget godis förstås. Det fick bli lite bus.

Träffade AK och Klara på stan, pratade om att det var två år sen de var hos er i LA på halloween.

Hemskt va stressigt du haft det på skolan, hoppas det löser sig.

Ha en bra helg

Kram mamma

PS. Ricky är ju hur cooool som helst i afrolooken!

2009-10-30 @ 18:48:10
Postat av: Berr

Om man får göra et statement så måste jag säga att du passar väldigt bra i mörkt hår Soppe! =) Kram från gamle grannen!

2009-10-30 @ 23:19:34
Postat av: Sofisen

Nämen tackar Berr, jag måste nog säga att jag gillar det mer också. Lite intressantare på mig än blondt faktiskt. Tur att jag färgade det igår igen då :)

2009-10-31 @ 03:20:55
URL: http://sofstar.blogg.se/

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0