Dagspaus

Har en sån jäkla härlig dag! Det är superfint väder (och här betyder det att det är sol, men inte alldeles för varmt...bara så du vet... liksom...) och jag ska inte dra iväg till hatstället förrän kl 17. Spenderat dagen hittills med olika butiksbesök i Pasadena; Besökt ULTA, XI (aka värdens bästa affär), Party City, och PetSmart. Köpte käk till Marley och partytillbehör till 25årsfesten på lördag. Vad jag köpte får ni se sen, annars tjuvkikar mannen. Självklart tog jag en trudelutt förbi Ricky's jobb och hämtade upp honom för lite lunch på Islands.



Och - attention please - jag har köpt mitt livs första läppstift idag. Ingen lögn, jag känner mig närmare kärring än nånsin. Oh well.



Nu ska jag slurrrrrrrpa i mig resten av min Coke Zero och bege mig mot Dick's igen för att hämta gamle göbben.
Ha det gött!



Ps. Jag älskar min nya kamera.


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, lite tantvarning är det faktiskt!

Låter som en trevlig dag annars, fint väder och lunch ute. Mmm, en del som lever lyxliv.

Jag vill också med till XI och shoppa, lite avundsjuk:)

Ha det bra, ringer i morrn.

Kram mamma

2009-10-22 @ 19:32:39
Postat av: Berr

Kan du inte ta kort på ditt nya kontor?! =)

2009-10-23 @ 17:46:55

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0