Dags att sätta fart

Ja för idag har jag massor att göra! Först ska jag en sväng till skolan och sitta igenom 4 timmar med en galen ryss, sen har jag tvätt att göra, städning, inhandling av öl/champagne/vodka till ikväll, dekorering, och sist men inte minst måste jag ut och försöka köpa nåt att ha på mig. Och det är INTE det lättaste. Troligtvis blir det väl nån gammal trasa från garderoben ändå...

Igår (på Rickys födelsedag!!!!!) var vi ute och käkade på Yardhouse här i Pasadena, och såg bio efteråt - Law Abiding Citizen. Vi var hemma i ganska bra tid också, 22:30 tror jag klockan va när vi stapplade in. Nu är klockan 8 och jag hinner inte ens mitt morgonkaffe, waaah waah waaaaaahhhhh...... Jag får köpa i skolan. Men jag vill sova mer! Nuuu! Avundsjukan slår in...

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: mamma

Skulle nog tro att du har någon ny "trasa" att ta från garderoben...

Låter som ni hade en mysig gårkväll - hoppas det blir lika bra i kväll.

Ha det så kul och hälsa Ricky

Kram mor

2009-10-24 @ 17:15:36

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0