Bus ska det va

Jag sitter och vaknar till liv framför TVn, Ricky gör sig redo för muay thai träning, och Marley planerar attack.



Inte lätt att göra nåt ostört i detta huset inte!

Annars är det svalt och skönt idag också. Det är så det ska va! Man vill faktiskt inte gå i linne till skolan i sena oktober, vad ni än tror... Och att lägga sig o sova i bilen på 6timmarslunchen är inte så härligt när det är 45 grader ute, men när det är 15 - då är det alldeles perfekt!

Men jag har en tjänst att be er om. Vad är den bästa skräckfilmen? Jag måste ha förslag. Man ska bli rädd, men inte massa äckligt, mer psykiskt rädd. Tackar!

Ha en bra kväll därhemma!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Se Shining med Jack Nickolsson, har du inte sett den så gör det!

2009-10-29 @ 17:50:32
Postat av: Sofisen

Jo den har jag allt sett! Den ar bra!!

2009-10-29 @ 18:52:01
URL: http://sofstar.blogg.se/

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0