White fudge covered oreos

Helgen har varit hur bra som helst! Får nog knappt va bättre, känner mig rätt bortskämd faktiskt. Lördagkvällen i Hollywood bestod av födelsedagsmiddag för en av mina kompisars kompisar, och sen vidare till en bar i West Hollywood där vi dansade och snattrade iväg kvällen. Som sagt kom jag hem i rimlig tid, så söndag morgon på jobbet gick utmärkt. Jobbade 4 timmar, och hann knappt gäspa så var passet över. Åkte hem, städade lite, och sen bar det av mot Studio City till Katsuya för sushi och mer snatter med 3 SunWorksbrudar. Sånna bra helger får ju nästan va olagliga.

Nästa helg planerar jag ett besök till min ex-arbetskamrat Anne i Newport och möjligtvis även Stacy i Long Beach.


         


Måndagen flöt förbi alldeles smärtfritt också, en lektion sen lite matlagning och TV. Sitter och njuter av lite vin och white fudge covered oreos framför Criminal Minds nu, perfekt slut på dagen.

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0