Utmaning

McDonald's eller Burger King

Blondiner eller Brunetter

Surt
 eller Salt godis

Vanlig Cola eller Cola light

Jay Z eller Eminem

Stockholm eller Göteborg

Kaffe eller te

Adriana Lima eller Miranda Kerr

High heels eller Converse

Desperate Housewives eller Gossip Girl

Scrubs eller How I met your mother

Blåögda killar eller Brunögda 

Sony Ericsson eller Nokia

Xbox eller Playstation  (INGET AV DOM)

Utekväll eller Hemmakväll

Julafton eller Nyårsafton

Edward eller Jacob  (HATAR Twilight av hela mitt hjärta!!!)

Ginatricot eller H&M

Ge eller

Britney Spears eller Lady Gaga

Personlighet eller Utseende

Pengar eller Kärlek

Chips eller Ostbågar

Att aldrig mer få äta chips eller Att aldrig mer få shoppa skor  (skulle aldrig kunna välja)

Att alltid gå runt och lukta lite prutt eller Att prutta 100 gånger om dagen

Kommentarer
Postat av: nathalie

Jag bor i Valley Village. Du? Bor du här permanent?

2009-11-24 @ 22:32:14
URL: http://dealskardig.blogg.se/aupair
Postat av: slibb

prutt luktar du redan.

2009-12-03 @ 00:04:32
Postat av: Pernilla

Varför hatar du twilight?

herregud! prutta 100ggr/dag? de är du och Ak...

Skulle lätt strunta i chipsen framför skoshoppande. och SALT godis är det bästa tycker jag!

2009-12-03 @ 22:17:11
URL: http://www.stoor.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0