Så mycket för skräckfilmer

Nån som sett The Exorcist och House on Hauted Hill (från 99)? Det gjorde vi igår. Var det meningen att man skulle bli rädd? Ja, jag fattar att The Exorcist är gammal och man hade inte samma effekter, bla bla bla... Men blev man rädd för den förr då? Alltså.. Jag trodde jag hade hört att den skulle va skitläskig, men herreeeeeeegud va fel. Halloween blev ju rena komediaftonen istället. I och för sig är väl inte det fel, men jag hade hoppats på en riktig skrämselfest faktiskt. Ja, nu när jag inte var ensam liksom. För jag är faktiskt mer rädd när jag sitter här bänkad framför Criminal Minds, eller när jag hör folk gå upp för trappan i hotellet bakom.

Hur som helst hade vi i alla fall godsaker att proppa i oss medans vi var rädda. Blev så mycket när vi la ihop vad vi skaffat separat att vi inte ens i närheten åt slut allt. Därför blir det Halloween 2 idag med Ricky. Skräckfilmer (riktiga skräckfilmer nu...) hela dagen! Om jag inte har en uppsats o skriva, det måste jag kolla först...

Chips, and salsa, and olives, and taffy, and guacamole, and Dos Equis - oh my!




Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0