prrrrrrraaaaoooooooww

GAAAAH!!! Vet inte vad jag ska göra med kattskrället! Hon måste verkligen kastreras, eller ja, kvinnliga varianten.

- I can't TAKE IT anymore!!!
- I know a place where you can get her spade for free!
- Really, WHERE?
- Well, there's this truck that goes around...

Hmm. Nej, jag tror nog jag betalar den där hundringen faktiskt.

Annars tar jag mig en titt på morgontv här igen. "Food Cart Challenge" - bestämmer vart den bästa burgaren är. Mmm, det är bra. Mycket bra att veta! Ska gå och ta mig en kopp kaffe nu, det blev nyss klart. Ska även försöka få tyst på katten, göra mig iordning, och åka ner till L.A.


Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med, efter att ha hört henne på telefon tror jag det är värt en hel del att åtgärda det.

Kram

2009-11-21 @ 19:28:39

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0