(O)Hälsosam

Badabing! En till vecka avklarad. Vad är det nu... 6 veckor kvar till 2010. Visste du det, va!? Herregud... Snart är det 2012 och världen går under, buhahaha.

Fick knappt sova en sekund inatt. Marley är brunstig och vägrar hålla käften - ÖVER HUVUD TAGET! Helt omöjlig. Vi har en toadörr som leder till sovrummet som inte är riktigt rätt iskruvad, så även om vi stänger ute henne ställer hon sig på baktassarna och puttar dörren om och om och om och om igen så väggarna skallrar. Försov mig lite smått, var ändå i tid till jobbet, och hade en lång dryg stressig dag utan en rast. Men det är faktiskt fredag kväll nu, jahaaaaani det är det. Förstås, det blir ju inga äventyr. Ska iväg till skolan ett tag imorgon bitti, och sen troligtvis en liten shoppingtur inför kvällen.

Va tråkigt det är att va på "diet". Fredag kväll utan fredagsmys liksom, hjälp. Efter att ha ätit så mycket skit på senaste har jag bestämt mig (igen) för att skära ner och tappa ett par kilon. Så nu sitter jag här på fredag kväll (F-R-E-D-A-G K-V-Ä-L-L!!!) med så många dietdrycker jag kan komma över för att fylla upp maggen, och för att jag blev så otroligt chokladsugen testar jag nu en kopp chokladte. Chokladte. Smakar te, inte choklad. Och jag är inget vidare fan av te kan man väl kanske tillägga. Men men, det duger väl. Inte lika snack-sugen längre, så det fyllde väl sin funktion. (Märk min bitterhet här ja!)

Så nu är frågan om det blir ytterligare lite TV eller kanske en film... JAaa! Nanny McPhee!
Känns som jag är nerbäddad i soffan framför brasan i Skattkärr, och mamsen kommer med en skål chips och ett glas cola. Jag tror det snöar ute också, och är julafton imorgon...





Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0