Och så var vi ännu fler

Familjen växer! Köpte några nya böcker idag på amazon. Vilken tur man har ändå att man har råd att lägga lite slantar sådär när man känner för utökning. Mmm... Förresten såg jag att Marian Keyes har en bok som kommer ut i januari (the brightest star in the sky); man måste ju ha lite chick lit ibland också! ;)

Annars bjuder inte kvällen på särskilt mycket spännande. Har spenderat sista timmen med att försöka fundera ut nåt o göra, men icke. Det är helt enkelt en rätt trist tisdagskväll. Va gör man!? Nä... Känns lite trist att bara kolla på TV.. läsa känner jag inte riktigt för (iaf inte än) efter arbetsdagen.

Imorgon är jag ledig! Det är Veteran's Day, skolan är stängd, men självklart blir det plugg: har grejer att lämna in på torsdag.

Nä, nu var jag jäkligt trist.

Anthony's hundar hade blivit kastrerade samtidigt...


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0