NeoMeze

Istället för biokväll blev det drinkkväll med Stacy, Nicole och Ingrid. Inte så värst vilt, men jag har inte sett Nicole och Ingrid på ett tag, så det var en fin liten reunion. Vi gick till några ställen nere i Old Town och lyckades svänga loss lite till slut på NeoMeze. Allt som allt en mycket lyckad kväll.

Nu är jag påväg till SunWorks i Glendale för ett litet 4timmarspass. Tänkte hinna lite läsning av den nyaste boken, Ham on Rye, men jag fick 2 glamour-tidningar i brevlådan idag så möjligtvis måste jag köra en liten avstickare där. Efter jobbet ska jag nog hem och parkera mig på soffan. Ska upp och jobba i Glendale igen kl 9-20, så tidig säng blir det nog.

Hoppas eran helg är bra!

   


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0