Hemma är bäst

Det är så härligt att komma hem till ett städat, mysigt, ljummet hem, med en katt som väntar ivrigt vid ytterdörren och en dator som skriker efter mig. Fick jobba övertid en halvtimma idag, fint i kassan, fast jag har midterm prov i business law imorgon, så hade nog behövt den extra halvtimman här hemma med nosen i boken. Jobbet gick flytigt idag dock, bästa dagen hittills, det får jag nog ta o säga.

Kändes lite mystiskt att åka hem kl 17:30 och det redan var mörkt ute! Ställa om klockan känns rätt onödigt faktiskt...

Ricky käkade tydligen sushi idag han, lyxliraren. Själv ska jag klämma i mig en kopp nudlar och börja på pluggandet. Sånna här dagar känns ju rätt suck, det går i ett. Det är väl så vi har tagit oss till november redan...


Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0