Helgen som försvann

Sitter och funderar lite här på morgonkvisten. Helt otroligt hur fort helgen gick, och har ni egentligen tänkt på hur knäppt det är att vi redan är i mitten på november? Jag tycker det nyss var jul och jag var hemma och knallade runt i vinterjacka i Sverige. 2009 är ju nästan slut!

Men återigen, helgen bara försvann. Jag var ju ute i fredags kväll, men lördagkvällen och hela söndagen spenderade jag på jobb nr 2. Dagarna flög iväg där också, hör inte till vardagen kan jag lova! Blir väl så när man har en bra bok kanske.

Ska i alla fall slurpa det sista kaffet, mumsa i mig en skål av min nya favvomat; keso med skivad banan/persika. Sen ska jag dra iväg mot skolan i det fina solskenet. Hur är vädret hemma hos er? Buhahaa.

  

Kommentarer
Postat av: mamma

OOOH! California rolls.... Mums fillibabba!

Är det din nya arbetsplats?

Va gossig Marley är - verkligen samma katt som på förra bilden?

Kram

2009-11-16 @ 20:49:38
Postat av: Sofie

Det ar SunWorks i Glendale, inte nya arbetet :)

Marley, jag vet, hon ar lite schizo den katten, det far man lov att saga. Nu parkerar hon sig var som helst, bara hon far va PA en..

2009-11-16 @ 23:34:50
URL: http://sofstar.blogg.se/
Postat av: slibb

haha, mina känslor till den där katten är väldigt delade

2009-11-18 @ 20:07:14
Postat av: Sofie

Ja, mina ocksa! Som sagt, hon ar schizo.

2009-11-18 @ 21:16:36
URL: http://sofstar.blogg.se/

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0