Det närmar sig jul...

Sitter hemma och tar det lugnt idag. Blev en kort vecka, skola i måndags och jobb i tisdags, sen är jag ledig resten. Förutom en 4timmars lektion imorgon då.

Det var Thanksgiving igår, och vi var uppe hos Rickys moster och firade. Bakade bananbröd och chokladbollar och tog med, och det var tydligen väldigt uppskattat!



Fick lite chokladbollar över som jag tänkte mumsa i mig nu framför en film. Beställde ett medlemsskap i Netflix i förrgår, så nu kan vi se på film hela tiden! Peeeerfekt för oss :) Ska se klart "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" nu, sen blir det nog "Seven Pounds" eller "Philadelphia".

Imorgon ska jag ner till Long Beach och Newport och hälsa på Anne och Stacy. Vi ska tydligen ha "Black Dress and Champagne" party nånstans nere i Newport, så jag gick och inhandlade en svart klänning häromdagen, och ett par längre lösögonfransar än sist, man får ju faktiskt försöka litegrann!!! ;)

Nej, nu lägger jag ner mitt datande för ett par timmar.


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Go kväll! :D

Allt bra?

2009-11-28 @ 19:44:21
URL: http://decevven.blogg.se/

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0