Come on and dig me a hole, and put a nerd in it

Asskön dag, igen. I'm on a roll man! Var i skolan imorse och lärde mig nya extremt viktiga saker. Påväg därifrån fick mina fötter ett modell-gig: En flicka gjorde modereportage för University Times och ville att mina boots skulle va med, så det fick dom. Några steg senare var det en annan snubbe som ville ha min hjälp med att legalisera Marijuana i Californien, men där fick jag sätta stopp för min hjälpsamhet.

Sen dess har jag lunchat med Ricky, fick i oss lite gott från Pei Wei. Tog mig sen hem och läste i några timmar, och nu blev det ett glas vin såhär på måndagkvällen, och troligtvis lite bra TV. "Vissa har det gött"...

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0