As a matter of fact...

Köpte nyss biljetter till Dr. Seuss' How the Grinch Stole Christmas! Riktig julstämning - ja tack. Så, på luciasöndagen drar jag med mig Ricky ner till Pantages Theater i Hollywood, han blir säkert jätteexalterad över att gå på musikal!

Börjar redan längta till jul nu ju. Synd att det inte blir nån Sverige-jul iår, men jag får laga lite skinka, köttbullar och janssons frestelse och dra hit några ovetande amerikaner och skrämma livet ur dem med våran "fisk-potatis" (det var långt från en hit sist).

Jag vill ha en tvättmaskin.

Varför har jag inte hittat Tokio Hotel tidigare?

Kleta på sminket i solen med en snapple är inte fel (hur mycket jag än klagar på vädret...)!




Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0