And then the world changed.

Drog in några timmar på SunWorks imorse, var rätt trött efter "Boys Night" igår. Jag och grabbarna, va ovanligt. Vi åkte upp till Anthony, drog iväg på äventyr i Eagle Rock/Highland Park/South Pasadena. Kom inte i säng förrän kl 3, och vaknade innan klockan ringde kl 7:30. Jobb som var utmärkt (tiden flög iväg, helt seriöst), en liten solning (man måste ju passa på när man ändå är där och det är gratis), en halvtimmas naptime när jag kom hem, en timmes letande efter Marley upp och ner för gatorna här ute för att sen inse att hon krypit in innuti täcket i sängen och sov som en stock medans vi två sprang här och planerade begravning, en kvick bilfärd till Santa Anita Mall där vi käkade middag och gick och såg Men Who Stare At Goats, och en perfekt avslutning till en perfekt dag: Bokaffären.

Ligger och har det allmänt gött på soffan nu, men tänkte jag skulle förflytta mig till ännu varmare och ännu mysigare breddgrader, aka sängen. Life. Is. Good.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åhh trevligt med lite bloggande igen! Saknar dej Sopp!

2009-11-09 @ 19:29:13
URL: http://www.stoor.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0