Söndag kväll

Eller eftermiddag kanske. Men det blir ju mörkt så tidigt nuförtiden att man tror det är kväll när klockan är 16. Jag sitter i alla fall och bloggar i köket medans jag vakar över mina köttbullar. Åååh dom blir så fina, så fina! Kolla!



Nam nam nam. Lite knytkalas ser jag fram emot, ska va på julfesten om ca 2 timmar, så jag måste väl göra mig iordning. Nu luktar mitt nytvättade hår köttbulle också, så en till dusch är ett måste!

Annars idag har Ricky färgat mitt hår, vi fick våran nya soffa (soffgrupp kanske man ska säga), och Marley är galen. Hon har försökt riva hål på soffan ungefär 1000000 ggr, jag har försökt stoppa henne ungefär 1000000 ggr, och min arm är nu sönderslamsad. Långärmat ikväll!

Vi blev i alla fall otroligt nöjda med soffan, det blev bättre än vi trodde. Nu måste vi bara köpa resten av grejerna, tex en matta, så är vi helt klara sen. Med vardagsrummet iaf, ehe..

Nej, ny dusch!


Kommentarer
Postat av: mamma

Det såg ju jättefint ut - och Marley ser också ut att trivas :)

Är nog kul med en liten tomte iaf....

Kram

2009-12-21 @ 17:54:47
Postat av: mamma

och förresten - köttbullarna såg jättefina ut!

Husmor där!!

2009-12-21 @ 17:56:05

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0