Slut på ledighet

Blä, veckan har gått alldeles för fort! Jag vill va mer ledig, meeeeeer! Har haft det jätteskönt här hemma, lite pysslande och städande och matlagning och dylikt. Nu får jag jobba mån-tors (ajajaj :P), men sen är jag ledig fredag och lördag igen. Söndag 9-16 på Sunworks.

Hur som helst tänkte jag visa er min fina "Beef Stew" jag gjorde igår. Visserligen påminde den mig om hur lite jag tycker om sån mat, och hur tråkigt det är. Kan ju va kul att bryta av med kanske i och för sig. Fin?



Idag gör jag Chili Verde, och det ska bli jättespännande o se hur den blir, för det älskar jag. Hittills ser den ut såhär:


Fast nu ska hemmafrun nog slappa lite framför TVn, kanske lite Criminal Minds är på, eller What Not to Wear, eller Sex and the City, eller Family Guy, eller Two and a Half Men, eller kanske en fin liten julfilm :)


Kommentarer
Postat av: Berr

Slut på ledighet = slut på bloggande?? Neee... :(

2010-01-10 @ 11:36:12
Postat av: Elli

Heeey eyyy sofstar, det är dags att dra tangenterna mot bloggen igen! Några skrivande rader, men jaaa taaack :) Trogen läsare, puss L!

2010-01-10 @ 11:58:44

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0