Skärp er med erat illönskande!

Förstår väl att det är ni svenskar som ligger bakom vårat risväder, ni har önskat att vi ska få smaka på för vi "klagar så mycket på värmen", eller hur!? VA? ;) Nu har ni i alla fall fått som ni vill - vi har regnstorm, vind och mudslides, och själv har jag inga vindrutetorkare så jag kör mer eller mindre blind i rusket. Nåja, gräsmattan kanske blir lite fin efter denna veck(orna)an i alla fall.

ÄNTLIGEN tog jag mig iväg till gymmet!!! Stor klapp på min rygg för det, för det var jävlar inte lätt. Eller, egentligen var det ju superlätt, men jag har smitit undan varje dag i 3 månader nu, och det tog mäktig viljestyrka att dra mig iväg idag. När jag väl kom dit märkte jag underligt nog att jag faktiskt saknat det. Bah! Eller hur!? Hjälp. Skönt var det i alla fall, nu kanske jag kan sparka upp min "tappa kilo"-turne på riktigt.

Annars då... ja.. Jag var o köpte mig 2 nya ögonskuggor förut (inte dom på bilden), har fått ett lite större intresse för olika smink på senaste, mycket märkligt. Har även upptäckt att olika smink ger olika resultat (duurrrr), så jag var helnöjd när jag hittade pür minerals - nån som vet nåt om det märket? Jag älskar det i alla fall...hittils... :)

Ska iväg och hämta Ricky nu snart på hans lunch, så ut i köket för att bestämma vad jag ska laga.




Kommentarer
Postat av: mamma

Gott för er med lite regn - det kan va nyttigt för er. Ni kan ju köpa nya vindrutetorkare bara, skulla nog va klokt. I st f ögonskugga kanske :)

Kram

2009-12-08 @ 22:32:14
Postat av: Sofie

Vi har HELT nya vindrutetorkare faktiskt, men dom funkar inte. Eller, ena funkar, men den andra "armen" funkar inte. Sa det sa MOOOR!!

2009-12-09 @ 09:18:02
URL: http://sofstar.blogg.se/
Postat av: Pernilla

gud vad snyggt!

2010-01-18 @ 22:14:27
URL: http://www.stoor.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0