Nu var det över

Har hunnit pusta ut lite nu efter sista slitveckan i skolan och allt. Jobbet har gått bra också, och idag fick jag höstens betyg: A, A- och B. Funkar alldeles utmärkt för mig i alla fall! Speciellt som jag har "skippat" en hel del lektioner denna terminen...

Hur som helst, sitter ensam framför datorn/TVn ikväll med en jordgubbsdricka och tända ljus. Har fortfarande inga juldekorationer, och orkar liksom inte riktigt ta tag i det. Kändes otroligt meningslöst iår, jag menar, man sätter ju bara upp dom, går o stirrar på dom i 2 veckor eller nåt, sen tar ner dom. Och det kräver extra städning (fy) när man ska upp och ner me det, och det slutar ändå med att man blir trött på det. Tyvärr får man kanske inte nån riktig julstämning när man inte sätter upp dekorationer, men det kan jag väl leva med iår, eftersom det mer eller mindre inte blir nån jul.

Iiiiiiiii alla fall... Ironiskt nog ska jag iväg på julfest med några brudar från solariet imorgon. Det känns lite underligt, för alla från jobbet är inte ens inbjudna. Vet inte riktigt varför, det kanske bara blev såhär. Ska ta med köttbullar och champagne, och en liten julklapp till nån.

Nej, TVn och katten kallar. Ha det fint! 

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0