Jävla julpynt...

Helgen var bra, blev ett besök till Newport, men självklart fick jag bilproblem precis när jag lämnat huset kl 19. Fick syn på ett par poliser som ögnade mig lurt, så jag vände och åkte hem (med tanke på att jag inte riktigt har allt man måste ha för att köra...). Fick vänta på Matt som kom och hjälpte mig (Ricky var på jobbet) och till slut kl 21:15 kom jag iväg. Jag och Ingrid körde ner till Long Beach där vi stannade hos Stacy och hämtade henne. Kl 23 var vi i Newport, och tjejerna hade redan lämnat "champagnepartyt" och gått till nån trist klubb. Vi hamnade där till kl 1:30, sen åkte vi hem. Mycket städat.

     


Idag började jag för första gången iår (jag vet, jag är riktigt sent ute för att va mig) att få lite julstämning. Har inget julpynt, ingen julgran, ingen adventsstake, ingen julkalender. Men hörde en julsång på TV och där vare kört. Började rota runt i garderoben efter mitt julpynt från förra året, men självklart har jag slängt det. Till och med den fina kransen jag gjorde som hängde på ytterdörren :( Så nu måste jag väl ut och jaga lite. Det enda jag hittade var dessa ljuslyktorna med ljus som luktar pepparkaka, så det är allt jag har.



Tänkte kanske inte så långt, för efter ett tag började det lukta nåt annat än pepparkaka...



Så kan det gå.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

stylish & klantigt...

tur att de inte var av papper!

2009-12-03 @ 22:18:34
URL: http://www.stoor.se

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0