Dag 3

Så nu har jag gått 3 dagar med "nyttigheten", och det var bara liiiite svårt när Ricky bestämde sig för att idag skulle va hans vecko-mysdag med chips, choklad, osv. När man är en sån mysälskare som jag (och chipsälskare och chokladälskare) så retas det jämt lite lagomt att ha sånt där hemma. Lyckades hålla mig borta (frånsett 3 chips och 2 chokladringar, mmmm) och åkte iväg till gymmet istället. Försöker även lära mig dricka te på kvällarna, köpte ett som heter Yogi Bedtime, med kamomill, kardemumma, och olika små örter osv. Får mig att tänka på mammas hemlagade bullar litegrann, hon bakade med kardemumma istället för kanel ofta, och DEEEET gillar jag. Hur som helst, ett rätt gott te, överraskande!

Annars har jag mitt Business Law final imorgon, är inte sådär jätteförberedd, men har hela dagen på mig att plugga så det ska nog funka.

Ps. Sorry mamma att jag inte ringde idag, glömde. Ringer imorgon istället!

Kommentarer
Postat av: mamma

Helt OK, Soppe - det är aldrig för sent för nåt trevligt, vettu.

Kram

2009-12-09 @ 10:49:17

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0