Bebiskakor

2 av 3 finals är gjorda, och jag känner mig lite smålättad. Inte helt försås förrän lördag eftermiddag när allt är klart och inlämnat; imorgon ska 2 uppsatser in, och lördag är mitt sista final plus en inlämning av uppsats. Lite stressig vecka, men har bara migsjälv att skylla på, som vanligt.

Sitter och skriver om Wal-Mart nu, medans jag smaskar ner bebiskakor och en diet 7up. Nånstans såg jag nån tipsa om kakor från Gerber som är för bebisar och inte innehåller nästan nåt! Ha! Perfekt för mig som älskar att käka saker hela tiden, som att käka luft som knastrar och smakar äpple och kanel. Det ni, spana in! Självklart har Ricky mentalförklarat mig som käkar barnmat, men dom är ju goda. Ju...



Hinner jag klart med mina 2 uppsatser så blir det ett besök till gymmet, annars får det bli nån gång imorgon kväll.
Jingle Bells på er!

Kommentarer

Släng mig en åsikt här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0